×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
ترویج فرهنگ وقف در حوزه درمان از گام‌های مؤثر در حوزه سلامت جامعه است

به گزارش «گیل بان»، حجت‌الاسلام ستار علیزاده با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: تحول عظیم پزشکی و تجهیزات دارویی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تحول پزشکی از افتخارات نظام و برکات انقلاب اسلامی است افزود: ایران اسلامی شاهد حضور نخبگانی است که فعل توانستن را صرف کرده و رتبه‌های علمی و پزشکی را از آن خودکرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان حمایت نظام از جوانان را از عوامل خودباوری آنان دانست و تصریح کرد: باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم چراکه اعتماد به جوانان از اولویت‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

علیزاده با اشاره به فرمایشات رهبری معظم نظام مبنی بر اهمیت توجه به حوزه سلامت و درمان خاطرنشان کرد: باوجود فعالیت‌های انجام‌شده توسط دولت، هنوز فعالیت در حوزه سلامت و درمان به‌قدر کفایت نیست و باید در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و مشاوره در حوزه درمان می‌توان گام‌های مؤثری در ارتقاء سلامت جامعه برداشت بیان کرد: برای نهادینه‌سازی و گسترش سنت وقف باید از طریق بسیج همگانی گام برداشت چراکه با ترویج سنت وقف در جامعه فقر و تبعیض ریشه‌کن می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ما در اوقاف، دفاع و حراست از موقوفات و اخذ حقوق موقوفه است تصریح کرد: امروزه

شاهد تحول بزرگی در اخذ حق‌وحقوق موقوفه در جامعه هستیم و در انجام تکلیف خود مصرانه گام برمی‌داریم.

وی دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه اوقاف را عمل صحیح به نیات واقفیم خیراندیش عنوان کرد و افزود: قطعاً این نکته مهم و دغدغه رهبری از مسائل راهبردی در سازمان اوقاف خواهد بود.

علیزاده با تاکید بر اینکه ما مجدانه در تحقق نیات واقفیم گام برمی‌داریم گفت: درصدد هستیم تا با دعوت از مستاجرین موقوفات و توضیح عملکرد اخذ حق موقوفات، آن‌ها را بااهمیت هزینه کرد آن‌ها در راستای نیات واقفیم آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد