×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان امری ضروری است

به گزارش «گیل بان»، دکتر مصطفی سالاری، استاندار گیلان در نشست ستاد دهه مبارک فجر استان که به مناسبت قرارگرفتن در آستانه فرا رسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل استانداری برگزار شد، گفت: اهمیت دهه مبارک فجر بر کسی پوشیده نیست و همچون همیشه لازم است با برنامه‌ریزی دقیق برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ایام تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های مربوط به این ایام الله نسبت به برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد نیز که در سال آتی برگزار خواهد شد، برنامه‌ریزی جامعی در دست بررسی داریم.

استاندار گیلان، با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهانه‌ای مبارک برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: فضای مجازی به عنوان ابزاری به روز که نقش موثری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی دارد، می تواند مورد استفاده قرار گیرد لذا اگر ما از این فضا استفاده نکنیم، بستری برای افراد سودجو و معاند خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این ایام فرصتی فراهم می شود تا بزرگان انقلاب و آنانی که انقلاب را به درستی لمس یا درک کرده اند به بیان اهداف و آرمان های شکل گیری آن بپردازند که البته صدا و سیما نیز در این خصوص نقشی اساسی دارد.

سالاری تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امروزی که آینده   سازان کشور هستند، امری ضروری است لذا باید جوانان هرچه بهتر و بیشتر با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان، با اشاره به اهمیت مردمی کردن این ایام، یادآور شد: آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در هرچه بهتر فراهم شدن بستر حضور مردم تاثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: جشن های مربوط به ایام الله دهه فجر بایستی هر سال نسبت به سال گذشته بهتر و شکوهمندتر شکل بگیرد و وظیفه ماست برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار بندیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد