×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
برگزاری مسابقات ورزشی سبب شناسایی استعدادها و ایجاد انگیزه می شود

به گزارش «گیل بان»، مصطفی سالاری در دیدار با قهرمانان و مدال آوران ورزش گیلان در رقابت های آسیایی و جهانی که سه شنبه در دفتر استانداری گیلان برگزار شد ، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی از سوی شهرداری ها و دهیاری ها در سطح استان صورت گرفته است.

وی برگزاری مسابقه در رشته های ورزشی مختلف را سبب شناسایی استعدادها و همچنین ایجاد انگیزه برای ورزشکار دانست و افزود: ما نیز از گسترش فعالیت های ورزشی در سطح استان استقبال کرده و از آن حمایت می کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها در حوزه ورزشی ایجاد هزار زمین والیبال روباز در سطح استان در سال جاری است، گفت: در تلاش هستیم تا با اجرای این طرح سرانه فضای ورشی استان را ارتقا دهیم.

وی در ادامه با تأکید براینکه برای حمایت و پشتیبانی از حوزه ورزشی نیازمند تشکیل تشکل های صنفی در این حوزه هستیم، خاطرنشان کرد: همچنین در سطح استان این آمادگی وجود تا منابع اعتباری را برای انجام مطالعات در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی استان اختصاص دهیم.

سالاری با بیان اینکه این مطالعات باید توسط کارشناسان متخصص در حوزه ورزشی صورت گیرد، تصریح کرد: وجود این مطالعات می تواند در زمینه برنامه ریزی، ارائه طرح و پیشنهاد در حوزه ورزش تأثیرگذار و سازنده باشد.

وی همچنین به وجود برخی مشکلات برای دو باشگاه پرطرفدار فوتبال گیلان نیز اشاره کرد و گفت: در مورد باشگاه ملوان تلاش شد تا با حمایت منطقه ویژه اقتصادی انزلی مطالبات دو بازیکن خارجی پرداخت شود.

استاندار گیلان در مورد تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز اظهار کرد: در قبال این تیم گیلانی نیز مسئول هستیم اما نباید با توجه به اینکه تصمیمات ورزش و جوانان تخصصی است در تصمیمات آنها دخالت کنیم بلکه از آن حمایت کرده تا مشکلات این تیم نیز هرچه سریعتر حل وفصل شود.

وی با اشاره به انتخاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان بر حمایت خود از این دستگاه تأکید کرد و افزود: این امادگی در حوزه دیگر استان نیز وجود دارد تا از مدیریت یک بانو بهره گیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد