×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
برگزاری سی و هشتمین سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور در رشت

به گزارش «گیل بان» سرهنگ عباس حسینی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت تنها استاندار شهید کشور، شهید «علی آفرین انصاری» استاندار اسبق گیلان و شهید «علی رضا نورانی»، معاون عمرانی استانداری گیلان، اظهار کرد: این مراسم با سخنرانی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم رأس ساعت ۱۸ عصر روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه امسال در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌شود، افزود: همچنین این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان نیز است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ادامه داد: با توجه به اینکه شهید انصاری اهل شهرستان رودسر و شهید علی نورانی اهل شهرستان لنگرود بودند مراسمی همزمان با سالروز شهادت این دو شهید گرامی یعنی روز شنبه ۱۵ تیر ماه در هر دو شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌های جانبی گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید نیز اشاره و تصریح کرد: ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۵ تیر همزمان با سالروز شهادت این شهدان ماه محل شهادت این دو شهید بزرگوار واقع در خیابان لاکانی رشت با حضور مسئولان و مردم گلباران می‌شود.

لازم به ذکر است شهید علی انصاری و شهید علیرضا نورانی در ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان و یک هفته پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در مسیر عزیمت به محل استانداری گیلان در خیابان لاکانی شهر رشت به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد