×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
انتقاد نماینده مجلس از تخصیص مجدد ارز دولتی به چای

به گزارش «گیل بان» محمدحسین قربانی  با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی در تولید محصولات در مواجه‌شدن با نوسانات ارزی اظهار کرد: جهاد کشاورزی در حوزه تولید و توزیع محصولات کشاورزی در مواجه باسیاست‌های ارزی و نوسانات آن موفق نبوده است.

وی با اشاره به تخصص و تجربه جهاد و لزوم بهره‌گیری از آن در مواجه با تنگ‌دستی‌ها افزود: کشاورزی محور توسعه گیلان است و در این زمینه جهاد نباید جزیره‌ای عمل کند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عقب‌ماندگی جهاد در شاخص تجهیز اراضی کشاورزی بیان کرد: استان مازندران در تجهیز اراضی از گیلان جلوتر است و گیلان در این شاخص از برنامه عقب‌مانده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بهترین راه حفظ اراضی را تجهیز آن‌ها برشمرد و افزود: اگر تجهیز اراضی در گیلان صورت نگیرد تهرانی‌ها در زمین‌های ما خانه ساخته و فرزندانمان سرایدار آن‌ها خواهند بود.

قربانی از بازگشت مجدد تخصیص ارز به واردات چای به‌شدت انتقاد و تصریح کرد: تخصیص ارز دولتی به چای که کالای اساسی نیست مایه تأسف است و این نشان‌دهنده این است که یا ما نتوانسته‌ایم صدای خود را به گوش دولت برسانیم و یا دولت گوش شنوا برای فریاد ما ندارد.

وی با اشاره به دغدغه جهادی‌ها در کمبود نیروی انسانی گفت: جهاد کشاورزی زیرمجموعه دولت است و مدیر ارشد دولت در استان یعنی استاندار نیز باید متوجه کمبود نیرو باشد، اگر قرار است نیرویی نیز جذب شود نیز بهتر از گیلانی‌ها سراغ نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد