×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
انتصاب یک گیلانی در فدراسیون گلف

به گزارش «گیل بان»، محمدمهدی سعیدی، سرپرست انجمن وودبال طی حکمی سارا نوروزی را بعنوان سرپرست کمیته داوران انجمن وودبال فدراسیون گلف ایران منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:سرکار خانم سارا نوروزی، با سلام؛ احتراما، با عنایت به تخصص، سوابق و تجربیات جنابعالی در امر داوری و قضاوت، بموجب این ابلاغ بعنوان سرپرست کمیته داوران انجمن منصوب می گردید. امید است با بهره‌گیری از خرد جمعی بکارگیری داوران و اعضاء متخصص، نسبت به توسعه و تربیت داوران متعهد و نیز تحقق بازی جوانمردانه و رعایت عدالت در رویدادهای انجمن گام برداشته و در راستای اهداف انجمن وودبال کشور اقدام نمایید. توفیق و سربلندی سرکارعالی را از خداوند متعال خواستارم.

به همین مناسبت مهدی لطفی سرپرست هیات گلف استان گیلان نیز انتصاب این بانوی ورزشکار و پرتلاش گیلانی به این سمت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:سرکار خانم سارا نوروزی، انتصاب سرکار عالی به سرپرستی کمیته داوران انجمن وودبال کشور که نشانگر توانمندی و شایستگی شما که از فرزندان پر تلاش گیلان زمین در این رشته ورزشی هستید، موجبات خرسندی و مباهات اینجانب و خانواده فرهیخته گلف گیلان را فراهم نمود.

به همین مناسبت تبریکات اینجانب را به پیوست دعای خیر و آرزوی توفیقات روز افزون در راستای خدمت ، معرفی بیشتر و توسعه این رشته ورزشی پذیرا باشید.

به گزارش ایسنا، سارا نوروزی متولد دهم دی ماه 1365 است وی از سال 91 بعنوان دبیر کمیته اجرایی به رشته گلف ورود کرد و رییس هیات گلف شهرستان رودبار از سال ۹۲ تاکنون بود. وی بعنوان نفر اول وودبال استان سال ۹۲ و ۹۶ شناخته شد و مقام سوم مشترک تیمی در رشته وودبال سال ۹۳ را کسب کرد.

وی اولین کاپ اخلاق کشوری در رشته وودبال و مدرک مربیگری وودبال را در سال ۹۳ دریافت کرد و دارای مدرک بین‌المللی رشته وودبال زیر نظر مینگ هویی ونگ سال ۹۴، دارای مدرک بین المللی گلف زیر نظر کیم بالد وین سال ۹۶، دارای مدرک داوری رشته وودبال سال ۹۵ می‌باشد.

نوروزی بعنوان بانوی ایثار و اهدای مدال قهرمانی در مسابقات قهرمان کشوری وودبال در شهر تبریز سال ۹۶ معرفی شد و اکنون سرپرست کمیته داوران انجمن وودبال جمهوری اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد