×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
امینت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت نیروهای امنیتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: عید قربان عید بندگی در برابر خداوند متعال و روز رهایی انسان از هوا و هوس و وسوسه‌های شیطانی است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف در داخل و ناکارآمد نشان دادن نظام حربه دشمنان کشور به سرکردگی آمریکا است، افزود: هنوز عده ای در داخل کشور تصور می‌کنند که اقتدار را در سایه آمریکا می‌توانند به دست آورند.

وی ارتباط با آمریکا را برابر با خواری و ذلت برشمرد و گفت: در طول ۴۱ سال گذشته توطئه‌های آمریکا و کشورهای استکباری علیه نظام با شکست مواجه شده و دشمن امروز در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه شکست‌های پیاپی، خوار و زبون است.

فلاحتی امینت و اقتدار امروز ایران در منطقه و جهان را مدیون تلاش و رشادت نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و تصریح کرد: تلاش‌های رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته محبوبیت ایشان در نزد ملت را افزایش داده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز یکی از توطئه‌های دشمن کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: وجود نقد سبب رشد و توسعه جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد