×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
افتتاح نخستین پایگاه رسانه ای بسیج گیلان در شهرستان لاهیجان

به گزارش «گیل بان» عصر سه شنبه نخستین پایگاه رسانه ای بسیج استان گیلان با حضور حجت‌ الاسلام حاتم نصری ‌نژاد مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان، سرهنگ سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لاهیجان، و جمعی از فرماندهان و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان در محل مسجد خمیرکلایه لاهیجان افتتاح شد.
این پایگاه که در راستای تبیین گفتمان مسجد محوری با اتکاء به ابزار رسانه فعالیت خود را آغاز نموده، قرار است در حوزه های مختلفی از جمله تولید برنامه های تلویزیونی، فضای مجازی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، تولید سریال، فیلم، کلیپ و برنامه های رادیویی، فعالیت های محیطی، ایجاد بانک و سازماندهی گروه های سرود و تئاتر مساجد، سامانه مجازی امور خیریه و نیز ایجاد شبکه اجتماعی بسیج مساجد نقش آفرین باشد.


حجت‌ الاسلام نصری ‌نژاد در این مراسم با اشاره به وظیفه خطیر بسیجیان نسبت به حفاظت از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیجی شخصی است که تمام کارهای او برای رضایت خدا باشد و همین افراد انقلاب اسلامی ایران را در پرتو عنایات خداوند متعال و رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکنون حفظ کرده و همچنان حفظ خواهند نمود.
وی با بیان لزوم ایجاد جبهه رسانه ای مساجد به جهت دفاع از انقلاب اسلامی، افزود: گفتمان سازی رویکرد مسجدمحوری به عهده سازمان بسیج مساجد و محلات قرار گرفته و به عنوان مقدمه اقدامات در این خصوص لازم است شبکه ای از بسیجیان و علاقه مندان به فعالیت در حوزه رسانه شناسایی و در یک شبکه منسجم به یکدیگر مرتبط گردند.


مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان، ارتقاء شناخت مردم از کارکرد های مساجد، تقویت ارتباط بین بسیجیان در سراسر کشور، تهیه بانک جامعی از تاریخچه مساجد و شهدای مساجد، ایجاد بستری مناسب برای اطلاع رسانی فعالیت های تاثیر گذار بسیج مساجد، رفع نیازهای فرهنگی-هنری بسیجیان و جمع آوری و اطلاع رسانی مدل های اجرایی ماموریت های بسیج بر اساس مسجد محوری را از جمله حسن های اجرای این طرح برشمرد.
وی تاکید کرد: برای اجرایی شدن هرچه بهتر طرح مذکور معاونت بسیج مساجد و محلات استان، مسئولین نواحی و حوزه های مقاومت بسیج در همکاری تنگاتنگ و متقابل با یاوران رسانه استان، نواحی و محلات بر اجرای صحیح، پرقدرت و بدون اشکال کلیه فعالیت ها و برنامه های تعیین شده نظارت خواهند نمود.

در ادامه این مراسم کارگاه آموزشی توجیهی اعضای نخستین پایگاه رسانه ای بسیج استان گیلان با تدریس یاور و کارشناس رسانه سازمان بسیج مساجد و محلات استان و با حضور اعضای پایگاه های مقاومت شهرستان لاهیجان به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد