×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
اختتامیه کنفرانس توسعه علوم انسانی و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار می شود

به گزارش «گیل بان»، مراسم اختتامیه کنفرانس های توسعه علوم انسانی با اتکا به دانش بومی؛ و چشم اندازهای جدید در توسعه اقتصاد مقاومتی، ساعت 9 صبح روز دوشنبه 7 خرداد 97 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می گردد.
محمد کاظمی صیقلانی دبیر اجرایی کنفرانس در گفت و گو با «گیل بان» تصریح کرد: اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس ملی بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی است که با ایجاد امکانی برای تبادل افکار بین متخصصان دانشگاهی و شناساندن و شناسایی پتانسیل‌های تحقیقاتی موجود کشور و به‌ویژه بومی استان گیلان برگزار گردید.
وی در ادامه افزود: امروز بسیاری از کشورها با توجه به مشکلات شدید اقتصادی که در دنیا به‌وجودآمد، به دنبال مقاوم‌سازی اقتصاد خودشان برآمدند؛ البته هر کشوری بر اساس شرایط خاص خودش راهکاری ارائه می‌دهد. اقتصاد سرمایه‌داری با مشکلاتی که ناشی از این اقتصاد بود، از غرب به بسیاری از کشورها انتقال یافت؛ طبعاً کشورها از این مشکلات با توجه به میزان وابستگی کم‌وبیش متأثر شدند. بنابراین بیشتر کشورها تلاش کردند تا اقتصاد خودشان را مقاوم‌سازی کنند؛ به تعبیری همین اقتصاد مقاومتی را به شکل متناسب با کشورهایشان برنامه‌ریزی کنند. بنده مطمئن هستم برگزاری چنین کنفرانس‌هایی می‌تواند در بهبود اقتصاد کشور و در نتیجه سبک زندگی مردم در بخش‌های مختلف تاثیرگذارباشد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد