×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
اجرای طرح نماد در ۱۲۸ مدرسه استان گیلان

به گزارش «گیل بان» نادر جهان‌آرای پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نماد در مدارس سه شهرستان رشت، شفت و لنگرود در حال اجرا است، اظهارکرد: این طرح با هدف شناسایی دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی و ارائه آموزش و راهکار حل مشکلات با کمک کادر آموزشی مدارس و اولیاء دانش آموزان برگزار می شود.

جهان آرای با بیان اینکه طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان از سال ۹۴ در کشور آغاز شده است، افزود: این طرح در مرحله نخست با همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه براساس بررسی‌های صورت گرفته نوع و میزان بزه و آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف و مدارس دخترانه و پسرانه با یکدیگر متفاوت است، بیان‌کرد: در این طرح دانش آموزان راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و همچنین مهارت های زندگی فردی و اجتماعی را آموزش می بینند.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی آغاز می شود، ادامه داد: در اجرای این طرح دانش آموزان، اولیا و کادر آموزشی مدارس برای آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و راه مقابله با آن در ۱۰ جلسه آموزشی شرکت کنند.

جهان آرای با اشاره به اینکه این طرح سال گذشته در ۱۲ مدرسه شهرستان های رشت و شفت اجرا شد، افزود: امسال این طرح با اضافه شدن شهرستان لنگرود در ۱۲۸ مدرسه استان در حال اجرا است. این طرح باید تا سال ۱۴۰۰ در تمامی مدارس استان گیلان اجرا شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد