×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
آماده باش شبانه روزی 250 امدادگر و نجاتگر هلال احمر در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سیاوش غلامی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران طی امروز و فردا در گیلان، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان آماده خدمات رسانی در بحران‌های احتمالی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به آماده باش ۴۴ پایگاه امداد و نجات و ۱۶ شعبه هلال احمر در سراسر استان، گفت: در صورت بروز بحران تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی هلال احمر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی به آماده باش کامل یک فروند بالگرد اشاره کرد و افزود: در صورت بروز بحران و مساعد بودن شرایط جوی از این بالگرد برای پوشش امدادی استفاده خواهد شد.

غلامی ادامه داد: پیش بینی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت تیم سگ‌های جستجو و نجات در صورت بروز بحران انجام شده است و ۸۰ دستگاه انواع خودروی امداد اعم از آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی جمعیت هلال احمر نیز آماده ارائه خدمت هستند.

وی با اشاره به حضور حدود ۲۵۰ امدادگر و نجاتگر در سطح استان به صورت شبانه روز، یادآور شد: پایگاه‌های امداد و نجات و تعدادی از خانه هلال بر اساس استانداردهای جمعیت هلال احمر، برای اسکان اضطراری و ارائه تغذیه در شرایط خاص مجهز شدند.

غلامی با بیان اینکه تلفن 112 به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است، خاطرنشان کرد: هموطنان و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد