×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
آغاز اجرای طرح تجهیز و نوسازی در۱۷۰ هکتار از اراضی شالیزاری فومن

به گزارش «گیل بان»، محمدرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای طرح تجهیز و نوسازی در ۱۷۰ هکتار از اراضی شالیزاری روستاهای شهرستان فومن آغاز شد.

وی با بیان اینکه این ۱۷۰ هکتار مربوط به روستاهای نوده، معاف محله و کردآباد شهرستان فومن است، افزود: با اتمام این میزان این طرح در مجموع شش هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان فومن صورت گرفته است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی فومن در ادامه خاطرنشان کرد: تنها ۱۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان فومن که قابلیت اجرای این طرح را داشته باقی می ماند که بعد از حل مشکل حقوقی و اجتماعی آن مقدار نیز اجرایی شده و اجرای طرح تجهیز در شهرستان فومن به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی این طرح در روستای نوده شهرستان فومن آغاز شده است، گفت: در روستاهای معاف محله و کردآباد نیز در مرحله عقد قرارداد با سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

ابراهیم زاده یادآورشد: اجرای این طرح در سطح اراضی شالیزاری سبب مصرف بهینه آب کشاورزی، کاهش هزینه کارگر و حمل و نقل و همچنین افزایش درآمد کشاورز و استفاده از ماشین آلات کشاورزی و سهولت در انجام کار کشاورزی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد