×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
از گرمی ورزش انزلی در روزهای سرد تا فضاهایی که فقط در آمارها هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مجید ستوده با اشاره به وضعیت فضاهای ورزشی در شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: علی‌رغم سرد شدن هوا و آغاز بارش‌های پاییزی، فعالیت های ورزشی با رونق هر چه بیشتر در حال انجام است و بسیاری از رشته های رزمی فعالیت خود را در سالن‌های سرپوشیده ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در رشته های دیگر ورزشی از جمله هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال و سایر رشته ها در اماکن و سالن های سرپوشیده مشغول فعالیت هستند، افزود: برخی از سالن های ورزشی تعمیرات اساسی نیاز داشتند که با پیگیری های صورت گرفته اقدامات لازم برای کفپوش، گرمایش و سیستم روشنایی انجام شد.

ستوده با اشاره به اینکه در روزهای بارانی و سرد سال تیم های والیبال انزلی در فضای سرپوشیده تمرینات خود را انجام می دهند، تصریح کرد: هم اکنون تیم جوانان، نوجوانان همچنین بزرگسالان در مسابقات کشوری هستند و تیم بسکتبال هفته پیش به مسابقات کشوری اعزام شد که توانست به مرحله بعد صعود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت: در رشته های رزمی از جمله جوجیتسو علاوه بر اینکه مربی در سطح ملی داریم، چندین ورزشکار در این رشته ورزشی هم ماه قبل به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شدند.

وی گفت: قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان داریم و لذا به دنبال جذب اعتبارات برای حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران هستیم.

ستوده با تاکید بر اینکه امیدواریم با اقداماتی که انجام شده در دهه فجر سالجاری افتتاح پایگاه استعدادیابی ورزش های قهرمانی شهرستان را داشته باشیم، افزود: در این پایگاه دانش آموزان با استعداد رشته های ورزشی شناسایی می شوند و با تمرینات لازم می توانند در بحث قهرمان پروری حضور جدی داشته باشند؛ همچنین قهرمانان رشته های مختلف ورزشی می توانند در آن محل تمرینات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در خصوص سرانه ورزشی شهرستان گفت: جزو شهرستان هایی هستیم که به لحاظ آماری سرانه خوبی داریم و در حال حاضر سرانه ورزشی شهرستان بیش از یک مترمربع است اما مشکلی که وجود دارد برخی از اماکن فرسوده و تعطیل جزو سرانه ورزشی به حساب می آیند؛ از جمله این اماکن که یکی از بهترین اماکن ورزشی ما برای برگزاری رویداد های ملی، اردو ها و همچنین مسابقات هستند، سالن زنده یاد ربیعی است.

وی تاکید کرد: از برنامه‌های اصلی ما این است تا این سالن به عنوان یکی از زیرساخت های اصلی ورزش شهرستان باشد؛ همچنین استخر شیرازی تعطیل است و پیگیر تعمیرات و تامین اعتبارات هستیم تا بتوانیم این استخر را نیز راه اندازی کنیم.

ستوده با اشاره به حضور خیرین در عرصه ورزشی تصریح کرد: سال گذشته با صعود تیم فوتبال ملوان به لیگ برتر با مشکلاتی که برای مجموعه ورزشی به جهت میزبانی مسابقات گرفته شده بود، ۲۶ نقص را بهسازی و رفع و بیش از ۷۰ مورد را حل کردیم تا اجازه میزبانی را کسب کنیم که یک بخش از حل این مشکلات با حضور خیرین بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی نیز خیرین حضور خوبی داشتند و علاوه بر اینکه کنار هیئت های ورزشی هستند کمک کار ما بودند و توانستیم استقبال خوبی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی داشته باشیم؛ همچنین برنامه های تجلیل از ورزشکاران دیگر که در مسابقات برون‌مرزی بودند را برگزار کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد