×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
همدردی با عزاداران روزهای کرونایی با کاشت درخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» محمددانش شکیب، با اشاره به اقدامات شهرداری آستانه اشرفیه به دنبال شیوع ویروس کرونا طی دو ماه گذشته، اظهار کرد: اقدامات شهرداری در دو بخش فرهنگی و بهداشتی بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی اقدام به نصب بنرهای آموزشی و تبلیغاتی درخصوصی کرونا در سطح شهر کردیم، گفت: ارسال پیامک های بهداشتی به شهروندان درباره علائم بیماری کرونا و روش های خودمراقبتی نیز انجام شد.

شهردار آستانه اشرفیه، با بیان اینکه کار گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها و پارک ها و بوستان ها و اماکن عمومی و ادارات دولتی همچنان انجام می شود، تصریح کرد: اقدامات بهداشتی با همکاری سپاه به ویژه تیپ میرزاکوچک، نیروی دریایی ارتش و گروه های جهادی صورت گرفته است.

شکیب، بخشی از اقدامات شهرداری را در حوزه کفن و دفن جان باختگان کرونایی و مشکوک به کرونا دانست و یادآور شد: با همکاری سپاه اقدام به تولید بالغ بر ۲۰ هزار ماسک و توزیع آن بین شهروندان کردیم. همچنین بسته های حمایتی بین افراد نیازمند که به واسطه شیوع کرونا خانه نشین شده اند، توزیع شد.

وی از توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی خبر داد و اضافه کرد: ناوگان تاکسیرانی ما در اوج بیماری نیز اقدام به ارائه خدمت به شهروندان کرده است لذا از رانندگان خواستیم بیش از سه سرنشین نداشته باشند.

شهردار آستانه اشرفیه، با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم به ویژه ترحیم و سوگواری براساس پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: احساس کردیم جان باختگان در روزهای کرونایی غریبانه تدفین شدند و خانواده های آنان یک خلاء عاطفی دارند لذا به یاد هر کدام از این عزیزان از دست رفته یک درخت کاشتیم.

وی یادبودهای کاشته شده در جوار حشمت رود آستانه اشرفیه را از نوع درخت زیتون تلخ دانست که سازگار با محیط زیست منطقه است و عنوان کرد: برای همدردی با خانواده های داغدار این روزها بالغ بر یکصد درخت کاشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد