×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
مراسم روز جهانی دریای خزر خلاقانه و متفاوت تر خواهد بود

به گزارش «گیل بان»، فریبرز جمالزاد رییس سازمان جهاددانشگاهی گیلان در جلسه گرامیداشت روز دریای خزر در پژوهشکده جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه ۲۱ مردادماه روز جهانی دریای خزر نامگذاری شده است گفت: در ارتباط با بهتر برگزار شدن روز جهانی دریای خزر و با استفاده از پتانسیل های موجود در مجموعه قرار شد تا سازمان جهاددانشگاهی در این امر مشارکت داشته باشد.

وی افزود: پیرو جلسه های صورت گرفته با آقایان شکری و سربازی منجر به تشکیل این جلسه شد تا برای هماهنگی و ساماندهی برنامه‌ها با نگاه کلان از سوی معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و همکاری بقیه نهادها تلاش شود تا بتوانیم برنامه روز جهانی دریای خزر را در استان به صورت متفاوت‌تر برگزار کنیم.

جمالزاد همچنین با بیان اینکه اکثر برنامه ها معمولا به صورت روتین و تکراری برگزار می‌شود گفت: امروز قصد داریم در این جلسه، راندمان عملیاتی به سمت و سویی برود که خلاقیت و برنامه های جدیدتری ارائه شود.

وی با بیان اینکه زباله پلاستیک دریایی و تاثیرات آن بر دریا هنوز برای مردم در محیط زیست قابل درک نشده است اظهار کرد: این قضیه باید در روشن شدن افکار عمومی متفاوت تر از موضوع زباله هایی که در خشکی دنبال می کنیم باشد چون معضلات زباله درخشکی کاملا معنا شده و جدا از زباله های پلاستیک دریایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد