×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
فعالیت ۴۴ باشگاه فرهنگی و ورزشی در آستارا/ سازماندهی ۳۵۰۰ ورزشکار

به گزارش «گیل بان»، وحید خاصی پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان مرزی آستارا ۴۴ باشگاه فرهنگی و ورزشی، ۳۷ هیئت ورزشی و ۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته فعالیت می کنند، اظهار کرد: در بخش سرانه ورزشی مربوط به ارگان‌های دولتی متاسفانه شهرستان آستارا در جایگاه چهاردهم قرار دارد که نیازمند تقویت بخش ورزش در دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران آستارایی از ابتدای سال تاکنون ۴۷ مدال طلا، ۱۶ نقره و ۳۰ مدال برنز را در مسابقات مختلف بین المللی، ملی و استانی کسب کرده اند، افزود: شهرستان مرزی آستارا از ورزشکاران با استعداد در زمینه ورزش‌های رزمی، همگانی و جمعی بهره‌مند است.

خاصی‌پور به پیشرفت ۷۰ درصدی استخر سرپوشیده آستارا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل آن در بخش‌های موتورخانه و ساختمان اداری به اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از تفاهم‌نامه این اداره با بنیاد مستضعفان کشور خبر داد و افزود: طبق تفاهمنامه منعقد شده و در صورت تحقق پنج زمین ورزشی در چهار روستای شهرستان آستارا شامل زمین ورزشی، فنس، نور افکن و جاده تندرستی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان برای هر زمین در روستاهای عنبران، عباس آباد، ویرمونی و بیجاربین آستارا احداث خواهد شد.

خاصی پور با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی و پیست ورزشی مجموعه ورزشی وحدت آستارا در آبان ماه امسال به صورت رسمی افتتاح می شوند، ادامه داد: برای تجهیز ۲ هزار متر مربع زمین ورزشی مجموعه ورزشی وحدت آستارا ۳ میلیارد تومان هزینه شده و بخش زیرسازی این مجموعه ورزشی نیز از منابع شهرستانی تامین شده است.

وی تصریح کرد: زمین چمن مجموعه ورزشی آستارا با توجه به حضور تیم‌های فوتبال این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم و همچنین دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور نیازمند سیستم روشنایی، اسکوربورد و سکوی تماشاگران است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد