×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
طرح توسعه بوم‌گردی در لاهیجان مجدانه و به خوبی دنبال می شود

به گزارش «گیل بان» جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل، دفتر روستایی و عشایری، میراث فرهنگی و معاون سرمایه گذاری، کار تعاون و رفاه اجتماعی بهمراه معاونین، معاون سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی، مدیرکل پست بانک، مدیرعامل بانک توسعه و تعاون و معاون صندوق کارآفرینی امید برگزار گردید.

مهندس جانبازی در ابتدای این جلسه گفت؛ در شهرستان لاهیجان ۲۵ جلسه با ۵۴ مصوبه برای طرح تکاپو برگزار گردید که تعداد کل طرح های معرفی شده به کمیته فنی شهرستان تا تاریخ 97/03/02 ، 230 طرح به میزان 603هزار و 50میلیون ریال می‌باشد که در صورت تصویب برای 1304 نفر فرصت شغلی ایجاد میشود.

وی در ادامه گفت؛ در اشتغال روستایی 207 طرح به مبلغ 52هزار و 700 میلیون ریال با اشتغالزایی 1134 نفر و در طرح فراگیر 23 طرح بالغ بر 82 هزار و 150میلیون ریال با اشتغالزایی 170 نفر ارسال گردید.

جانبازی افزود: بررسی طرح‌های ارسالی به استان و صدور مجوزها در صورت عدم مشکل قانونی سریعتر انجام شود.

وی در پایان گفت؛ طرح توسعه بوم‌گردی درشهرستان مجدانه و به خوبی دنبال می شود و در آینده نزدیک تسهیلات خوبی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

در ادامه مدیرکل کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استان گفت: شهرستان لاهیجان منظم و کارشناسانه ترین جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را در سطح استان برگزار نمود.

فرزام صفت افزود؛ علت حضور در جلسات شهرستانی رفع مشکلات و موانع می باشد و گزارش این جلسات روزانه توسط استاندار محترم پیگیری میشود.

وی در پایان گفت؛ متقاضی باید بداند که هدف این طرح اشتغالزایی و تولید میباشد و دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان نقش اول در راهنمایی و هدایت متقاضیان را عهده دار هستند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد