×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
چرا سپیدرود رشت از حضور در جام حذفی انصراف داد؟

به گزارش «گیل بان» رادنی دیدار اعلام خبر انصراف قطعی باشگاه سپیدرود از جام حذفی را غیررسمی دانست و گفت: به دلیل جلسه کادرفنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود اعلام رسمی انصراف از جام حذفی در روز چهارشنبه خواهد بود.

وی با اشاره به عدم ارایه برنامه ریزی و داشتنی پلان برای جام حذفی از سوی کادرفنی سپیدرود افزود: در برنامه‌ای که ابتدای فصل علی نظرمحمدی به مدیرعامل باشگاه ارایه کرد هدفگذاری در این جام ترسیم نشده بود و تمام توجه کادرفنی به لیگ آزادگان معطوف شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین دلیل انصراف احتمالی از جام حذفی با وجود میزبان بودن در این جام، فاصله زمانی اندک دو مسابقه سپیدرود رشت است.

وی گفت: ما دیروز در برابر استقلال خوزستان یک مسابقه سنگین برگزار کردیم و باید در فاصله سه روز بعد در برابر فجرسپاسی به بازی پرفشار دیگر برابر فجر را انجام می‌دادیم و به‌دلیل مسابقه در چمن مصنوعی احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد بود.

دیدار با مناسب دانستن وضعیت روحی سپیدرود پس از دو پیروزی پی در پی اظهار داشت: شرایط فنی و روحی بازیکنان در حالت مطلوبی قرار دارد و بهترین خبر برای هواداران این است که همدلی کم‌نظیری بین سه مثلث کادرمدیریتی و فنی با بازیکنان و هواداران وجود دارد.

مدیر رسانه‌ای سپیدرود تنها دغدغه عوامل این باشگاه را در مسایل مالی دانست و گفت: به کمک مدیریت باشگاه و یک هوادار خیر پاداش دو پیروزی پی در پی به کادرفنی و بازیکنان پرداخت شد و مدیرعامل باشگاه در تکاپوی فراهم کردن بخشی از قراردادهاست تا بازیکنان و کادرفنی فکر خود را فقط معطوف مسایل فنی کنند.

دیدار هواداران را بزرگترین برگ برنده سپیدرود در بازی های خانگی عنوان کرد و گفت: اینکه دو بار سپیدرود از حریف عقب بیفتد و جبران کند و در نهایت با تیم 10 نفره موفق به پیروزی بر حریفی شود که سال گذشته دوبار در برابرش شکست خورده بود تنها با معجزه شور و حمایت هواداران ممکن می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد