×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
سلسله کارگاه های خلاقیت، ایده پردازی، نوآوری و کارآفرینی در استان گیلان برگزار می شود

به گزارش «گیل بان»؛ مجموعه کارگاه های تفکر، خلاقیت، ایده پردازی، نوآوری و کارآفرینی پروفسور علی کرمی با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه های استان گیلان برگزار می شود.

پروفسور کرمی متخصص بیوتکنولوژی پزشکی و فوق تخصص مهندسی ژنتیک، بیولوژی مولکولی از دانشکده پزشکی دانشگاه کپنهاگ دانمارک، فوق تخصص زیست مولکولی و مهندسی ژنتیک از آمریکا، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم ایرانی اسلامی است. وی تاکنون آثار علمی فرآوانی را در حوزه های مختلف بیوتکنولوژی پزشکی و مهندسی ژنتیک منتشر کرده است.

این کارگاه ها با هدف آموزش روش های تفکر خلاق، ایده پردازی، ایده های نو برای کارآفرینی، تولید و بهره وری، برای همه اقشار دانشور از جمله اساتید دانشگاهی، دانشجویان در مقاطع مختلف دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی، محققین، اندیشمندان و افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال بوده ولی ایده ای برای آن ندارند، برگزار می شود.

قرار است نخستین جلسه از این سلسله کارگاه ها با همکاری انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه لاهیجان در ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز سه شنبه ۷ خرداد ماه در سالن همایش خواجه نصیر الدین طوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان واقع در دانشکده فنی و مهندسی برگزار شود. داوطلبان می توانند برای ثبت نام، نام و نام خانوادگی، تحصیلات و همین طور رشته خود را جهت تائید به شماره 09380743085 پیامک کنند.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری گیلان

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد