×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
در اختیار قرار دادن تالار رایگان برای ازدواج جوانان گیلانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ جهانبخش آرمان، در مراسم اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین و تجلیل از جوانان نخبه گیلان به مناسبت هفته جوان، اظهار داشت: پس از ۱۱ سال شورای عالی جوانان کشور به اهتمام رئیسی، ریاست جمهور احیا و تشکیل شد و به تبع آن در سطح استان‌ها و در گیلان استاندار به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان و بنده به عنوان دبیر ستاد ساماندهی، چهار جلسه استانی و بیش از ۵۰ جلسه در سطح شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی و توجه ویژه استاندار گیلان به امور جوانان، گفت: این جلسات به گونه‌ای بوده که فرمانداران و مدیران کل حضور مستمر می‌یافتند و اقداماتی که در سطح استان و شهرستان‌ها صورت گرفته، بی‌شمار است.

آرمان با بر شمردن برخی از اقدامات ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: برای نخستین بار در کشور در کمیته‌ای تحت عنوان کمیته «سامان ازدواج» استاندار تمامی دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند که تمامی سالن‌های فرهنگی، آموزشی، تالار‌ها و سالن‌ها را شناسایی کرده تا برای ازدواج زوجین به طور رایگان در اختیار آنان قرار گیرد. تا امروز ۵۱ مکان در ستاد ساماندهی شناسایی شده و در سامانه ثبت شده که زوجین می‌توانند با مراجعه از این مکان‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: افزایش کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد که اکثرا جوانان عزیز استان در آن سازمان‌ها عضو بوده و حضور دارند از ۱۲۱ سازمان به ۱۴۵ سازمان که در ۱۴ شبکه تخصصی شامل شبکه سلامت اجتماعی، فعالیت جهادی، شبکه امداد و نجات، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شبکه دانش بنیان، نیکوکاری، گفتمان دینی، شبکه محیط زیست، ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه فرهنگی، گردشگری و کارآفرینی فعالیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تلاش همه دستگاه‌ها در راستای خدمت به جوانان غیور استان است و بی‌شک جوانان عزیز در همه عرصه‌های علمی، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بمانند همیشه می‌درخشند و توکل آنان به خداوند منان و توسل آنان به ائمه اطهار است و همیشه برای کشور عزیزمان و استان گیلان افتخار آفرینی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد