×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 28 فروردین - 1403
false
true
هر حرکت آمریکایی‌ها با پاسخ شدید ایران روبه‌رو می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» حسن خسته‌بند  با اشاره به حمله بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی‌ها در خاک عراق اظهار داشت: حمله به پایگاه آمریکا در عراق تنها چشمه کوچکی از انتقام سخت سپاه و جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن در رو دیگر تمام شد و هر حرکت آمریکایی‌ها با پاسخ شدید ایران روبه‌رو می‌شود.

خسته‌بند با تأکید بر اینکه هر چه زمان حضور آمریکایی‌ها در خاورمیانه طولانی‌تر شود جنازه‌های بیشتری روی دستشان می‌ماند تصریح کرد: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها اول کار بود و به طور یقین اقدامات و انتقام‌های سخت‌تری در پیش است.

عضو کمیسیون عمران مجلس هدف‌ قرار گرفتن سایر پایگاه‌های آمریکا در کشورهای مختلف را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: آمریکایی‌ها خوب است که بدانند اگر دست از پا خطا کرده و دست به ماجراجویی‌های جدیدی بزنند مقصد بعدی سپاه حیفا و تل‌آویو خواهد بود.

وی با بیان اینکه تسویه حساب اصلی کشورمان و جریان مقاومت با آمریکایی‌ها در دل رژیم اشغالگر قدس رقم می‌خورد افزود: امیدواریم آمریکایی‌ها به سر عقل آمده و خاورمیانه را ترک کنند هر چند که تجربه نشان داده سردمداران این کشور چیزی به اسم عقل ندارند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس کشتار، قتل‌عام مردم، غارت ثروت کشورها و ریختن خون بی‌گناهان را از جمله اقدامات آمریکایی‌ها در خاورمیانه خواند و گفت: به زودی جنازه نیروهای آمریکایی‌ با تابوت روانه کشورشان می‌شود تا دیگر جرأت نکنند مجدد به منطق بیاییند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد