×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
بهزیستی گیلان ۱.۸ میلیارد تومان سرانه کمک بهداشتی پرداخت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت: این مبلغ سرانه بهداشتی با شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از انتشار آن به ٣ هزار و ۵۰۰ نفر از معلولان، سالمندان و فرزندان مقیم در مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی استان گیلان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در این مدت حدود ٩٠٠ میلیون تومان برای ۲ هزار و ۵۰۷ نفر از خانواده های آسیب دیده ناشی از بحران ویروس کرونا واریز شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به پرداخت ۵٠٠ هزار تومان به حساب کارکنان مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان به پاس قدردانی از زحمات آنان خاطر نشان کرد: پرسنل بهزیستی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون برای حفاظت مددجویان در مراکز نگهداری تلاش می کنند.

وی بیان داشت: این مبلغ شامل حال کارکنان مراکز شبانه روزی بهزیستی مراکز نگهداری سالمندان، فرزندان بهزیستی، بیماران روانی مزمن، معلولان جسمی و حرکتی، خانه های کودکان و نوجوانان و همکاران مرکز مشاوره ١۴٨٠ می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه گفت  : افزون بر یکهزار پرسنل شامل پرستاران، بهیاران، مادر یاران، پدریاران و مددکاران در مراکز شبانه روزی بهزیستی مشغول به کار هستند و با تلاش این افراد شرایط مناسب نگهداری برای ٢ هزار و ۵۰۰ معلول و سالمند و هزار فرزند در مراکز نگهداری بهزیستی گیلان فراهم است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد