×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
امکانات مخصوص وزنه‌برداری در اختیار بانوان ورزشکار گیلانی قرار می‌گیرد

به گزارش «گیل بان»، مریم بخشی عصر امروز در مراسم تجلیل از بانوان وزنه برداری استان گیلان که در سالن همایش هتل المپیک شهرستان رشت برگزار شد اظهار داشت: بانوان گیلانی توانستند در نخستین دوره مسابقات وزنه برداری کشوری به مقام قهرمانی برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه در صورتی‌که امکانات در اختیار بانوان قرار بگیرد می‌توانند موفقیت کسب کنند بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از ورزش بانوان حمایت ویژه می‌کند.

بخشی با بیان اینکه به‌زودی امکانات مخصوص وزنه‌برداری بانوان در اختیار آنها قرار می‌گیرد و حق بانوان استفاده از امکانات مناسب است اعلام کرد: امیدوارم که در مسابقات جهانی نمایندگانی از بانوان استان گیلان حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه انتظارات از بانوان گیلانی پس از قهرمانی در کشور افزایش یافته است اظهار داشت: تکرار قهرمانی در مسابقات کشوری وظیفه بانوان را سنگین می‌کند.

اصغر ابراهیمی با بیان اینکه توقعی از بانوان گیلانی ایجاد شده است که اگر سال آینده قهرمان کشور نشوند کسی جواب سلام شما را نمی‌دهد اعلام کرد: بانوان باید تمرینات را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان گیلان با اشاره به اینکه وزنه‌برداری جزء ورزش‌های المپیکی است بیان داشت: بانوان وزنه‌برداری استان گیلان تجهیزات مخصوص بانوان ندارد و با امکانات مخصوص آقایان تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان‌های دیگر امکانات مخصوص بانوان دارند اما استان گیلان از این امکانات محروم است گفت: امکانات وزنه‌برداری مخصوص بانوان گران‌قیمت هستند اما فدراسیون با چند تولیدی داخلی صحبت‌هایی را انجام داده تا هزینه‌های سخت افزاری کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد