×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
اداره فرهنگ جامعه با سیاست امکان‌پذیر نیست

به گزارش «گیل بان» علی‌اصغر جمشیدنژاد در همایش روز ملی عفاف و حجاب که پیش از ظهر امروز در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمی‌توان اداره کشور را براساس الگوهای ذهنی سلیقه‌ای پیش برد، چرا که اداره فرهنگ در یک جامعه‌ی پویا براساس مشی سیاسی امکان‌پذیر نیست .

وی تقابل انسان در برابر اجبار را فطری و طبیعی قلمداد کرد و گفت: حجاب در فرهنگ و دین ما معنادار و جزء موضوعاتی است که همواره بدان توجه ویژه‌ای شده است و نوعی انضباط اجتماعی و منطبق بر قوانین و مقررات جاری کشورمان محسوب می‌شود و البته ریشه در تاریخ گذشته ایران زمین دارد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ادامه داد: اجبار با انضباط تفاوت دارد و هیچ جامعه‌ای بدون انضباط، فرهنگ و هنجار تنظیم شده قابل اداره نیست .

جمشیدنژاد به اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا اشاره کرد و گفت: تولیدات داخلی بایستی مبتنی بر نیاز مخاطبان داخلی و خارجی تنظیم و طراحی گردد و استاندارد سازی شود تا بتوانیم علاوه بر ترغیب مردم داخل کشور و مخاطب خارجی را نیز جذب کنیم .

وی گفت: همه ما وظیفه داریم به طور ویژه جهت تقویت مسائل فرهنگی‌مان تلاش کنیم و ارزش‌های موجود در جامعه اسلامی‌مان را به بهترین شکل ممکن به بیرون نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد